הזרקה ביולוגית כטיפול מחליף ניתוח

לא מעט אנשים סובלים מכאבים אורטופדיים יומיומיים. בחלק מהמקרים הטיפולים השמרניים אינם עוזרים, מאחר ולא כולם מגיבים היטב לתרופות נוגדות דלקת, טיפולי פיזיותרפיה וכדומה.

כתוצאה מכך, רבים נאלצים לפנות להליכים כירורגיים, במטרה לשפר את איכות החיים שלהם ולהפחית את רמות הכאב. אך טיפול מחליף ניתוח הזרקה ביולוגית, יכול להוות את הפתרון המושלם לבעיה.

מדובר על טיפול ביולוגי בטוח ויעיל, המאפשר להפחית את התהליך הדלקתי ואת רמות הכאב. הטיפול אינו כולל תופעות לוואי משמעותיות וניתן לחזור עליו ללא הגבלה.

טיפול מחליף ניתוח הזרקה ביולוגית – כל החידושים שחייבים להכיר

בעידן המודרני ניתן ליהנות מכל חידושי הטכנולוגיה, על מנת להקל על החיים ולהימנע מניתוחים מיותרים. חלק משמעותי מהאנשים סובלים על בסיס יומיומי מכאבים אורטופדיים שונים, ללא שום מענה מספק משיטות הטיפול המסורתיות.

אך באמצעות הזרקה ביולוגית, ניתן להפחית באופן מהותי את רמת הכאב, לעצור את התהליך הדלקתי ולזרז את תהליך הריפוי הטבעי של הגוף.

הזרקות PRP מבוססות על הפלזמה של המטופל, המכילה חלבונים וחומרים נוספים, החיוניים לתהליך הריפוי של רקמות הגוף השונות.

במהלך הטיפול נשאב דם מהווריד של המטופל והוא עובר צנטריפוגה, על מנת להפריד ממנו את הפלזמה העשירה בחלבונים ובגורמי הגדילה השונים.

הפלזמה מוזרקת ישירות לתוך המפרק הכואב, על מנת להגן על הסחוס מפני שחיקה נוספת, להילחם בתהליך הדלקתי ולשפר את התנועתיות של המפרק.

טיפול מחליף ניתוח הזרקה ביולוגית – העתיד כבר כאן!

טיפולי הזרקה ביולוגית מחקים למעשה את תהליך הריפוי הטבעי של הגוף, מאחר והם מאפשרים לרכז את כל החלבונים והחומרים השונים, הנדרשים לתהליך הריפוי של הרקמות במקום הפגוע.

כתוצאה מכך, ניתן לזרז ולייעל את ריפוי האזור ולהפחית באופן משמעותי את תחושת הכאב. חשוב לציין כי לעומת טיפולים אחרים, טיפולי PRP מבוססים אך ורק על דמו של המטופל, לכן הסיכון לתגובות אלרגיות או לתופעות לוואי שואף לאפס.

עם זאת, המטופל עלול לסבול מכאבים מקומיים באזור הטיפול, זיהום של מקום ההזרקה ושטפי דם. תופעות אלו חולפות מעצמן תוך מספר ימים ואינן מהוות סכנה למטופל. טיפול זה ידוע בעיקר בקרב ספורטאים, מאחר והוא מאפשר להם התאוששות מהירה יותר אחרי פציעה וחוסך את הצורך בניתוח כירורגי.

כמו כן, אנשים הסובלים מדלקת פרקים יכולים להרוויח המון מהטיפול, מאחר והוא מעודד יצירת סחוס חדש ומונע את המשך התהליך הדלקתי באזור. הטיפול מתאים לגידים קרועים, דלקות בגידים, פגיעות בשרירים וכאבים הקשורים לדלקת פרקים.

אנו במרפאה של ד"ר עמית קדמי, מומחה אורתופדיה כף יד, נשמח לספק לכם טיפול מחליף ניתוח הזרקה ביולוגית.

ד"ר קדמי הינו מרצה באוניברסיטת חיפה והוא משמש בתור רופא בכיר ביחידת כף היד במרכז הרפואי רבין השרון בפתח תקווה. נשמח לספק לכם פרטים נוספים אודות הטיפול וכמובן לאבחן את המצב הרפואי שלכם. צרו קשר!

כל המאמרים בנושא הזרקות ביולוגיות:

הזרקה ביולוגית לברך

הזרקה ביולוגית לברך הינה שיטה מתקדמת ויעילה לטיפול בכאבי ברכיים. אנשים רבים סובלים משחיקת סחוס בברכיים, כתוצאה ממשקל עודף, עומס יתר, פציעות ספורט וגנטיקה. חשוב

הזרקה ביולוגית למרפק

אנשים רבים סובלים מכאבי מרפק, כתוצאה מפציעות ספורט, כגון "טניס אלבו". מדובר על פציעות שכיחות ומוכרות, העלולות להיגרם ממגוון רחב של סוגי ספורט שונים או

הזרקה ביולוגית לכתף

הזרקה ביולוגית לכתף נחשבת לאחת משיטות הטיפול היעילות והבטוחות ביותר, המאפשרת ללא מעט מטופלים ליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר. אנשים רבים סובלים מכאבים בכתפיים, כתוצאה

הזרקה ביולוגית לכף היד

אנשים רבים סובלים מכאבים בכף היד, כתוצאה משחיקת סחוס ניוונית הנוצרת עם השנים, או לחילופין, כתוצאה מטראומה, כגון תאונת דרכים, תאונת סקי וכדומה. חשוב לדעת

טיפול מחליף ניתוח הזרקה ביולוגית