הזרקה ביולוגית למרפק

אנשים רבים סובלים מכאבי מרפק, כתוצאה מפציעות ספורט, כגון "טניס אלבו". מדובר על פציעות שכיחות ומוכרות, העלולות להיגרם ממגוון רחב של סוגי ספורט שונים או לחילופין, עבודה הכוללת תנועה החוזרת על עצמה באופן קבוע.

כאב במרפק עלול לפגוע קשות באיכות החיים, מאחר והוא מגביל את התנועה ועלול לפגוע ביכולת לעבוד ולנהל אורח חיים תקין.

אם בעבר לא הייתה ברירה אלא ליטול כדורים נוגדי דלקות, לעבור טיפולי פיזיותרפיה ואף לעבור ניתוחים כירורגיים במקרים קיצוניים, היום ניתן ליהנות מכל היתרונות של הזרקה ביולוגית למרפק, הנחשבת לטיפול בטוח ויעיל.

אנו במרפאה של ד"ר עמית קדמי, אורתופד מומחה כף יד, נשמח לספק לכם טיפולי הזרקה ביולוגית למרפק, לצד יחס אישי ואבחון מקיף של מצב המרפק שלכם.

ד"ר קדמי הינו רופא בכיר ביחידת כף היד במרכז הרפואי רבין השרון בפתח תקווה ומרצה באוניברסיטת חיפה. נשמח לסייע ולייעץ לכם בנושא, על מנת לשפר את איכות החיים ולהפחית באופן משמעותי את תחושת הכאב.

מה זה הזרקה ביולוגית למרפק?

הזרקה ביולוגית למרפק הינה טיפול חדשני, המבוסס על הפלסמה של המטופל. הפלסמה עשירה בחלבונים ובגורמי גדילה שונים, החיוניים לתהליך השיקום והריפוי הטבעי של הגוף.

באמצעות שאיבת הדם של המטופל והפרדתו על ידי מכשיר הצנטריפוגה, ניתן לבודד את הפלזמה העשירה בחלבונים ובכל הרכיבים החיוניים לריפוי המפרק.

הפלסמה מוזרקת ישירות לתוך המרפק של המטופל, על מנת לזרז את תהליך הריפוי הטבעי של הגוף ולרכז את כל החומרים החיוניים לריפוי האזור במקום אחד.

מדובר למעשה על חיקוי יעיל ובטוח של תהליך הריפוי הטבעי של הגוף, המשפר משמעותית את סיכויי ההחלמה. טיפול מסוג זה יעיל במיוחד במקרים של פגיעה ברקמות הרכות, כגון שרירים, רצועות או גידים. כמו כן, הטיפול יעיל במקרים של שחיקת סחוס.

הטיפול באמצעות הזרקות ביולוגיות למרפק מסייע להפחית את התהליך הדלקתי במקום ואת רמות הכאב של המטופל.

הזרקה ביולוגית למרפק – נקודות חיוניות שכדאי להכיר

טיפולי PRP מכילים אך ורק את החומר הביולוגי של המטופל, לכן הם אינם כוללים תופעות לוואי ונחשבים לבטוחים לחלוטין לשימוש.

טיפול מסוג זה יהיה יעיל במיוחד למטופלים הסובלים מכאבים לא פתורים, דבר שאינו נחשב למצב נדיר בעידן המודרני.

רבים סובלים מכאבי מרפקים, ללא שום פתרון מספק מהטיפולים המסורתיים. אך טיפול PRP יכול לסייע לכם לשפר את איכות החיים ולהיפטר מתחושת הכאב התמידית. הטיפול יעיל למשך חצי שנה עד שנה וניתן לחזור עליו במידת הצורך.

נהוג להגיע לביקורת כחודש וחצי – חודשיים לאחר הטיפול, על מנת להחליט לגבי המשך תוכנית הטיפולים. במקרים מסוימים מספיק לבצע טיפול אחד או שניים, אך במקרים חמורים יותר, יהיה צורך בסדרת טיפולים.

אנו במרפאה של ד"ר עמית קדמי נשמח לסייע ולייעץ לכם לגבי טיפולי הזרקה ביולוגית למרפק. לקבלת מידע נוסף ולתיאום תור לייעוץ, צרו קשר.

הזרקה ביולוגית למרפק