הזרקה ביולוגית לכתף

הזרקה ביולוגית לכתף נחשבת לאחת משיטות הטיפול היעילות והבטוחות ביותר, המאפשרת ללא מעט מטופלים ליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר.

אנשים רבים סובלים מכאבים בכתפיים, כתוצאה משינויים ניווניים במפרק, או לחילופין, כתוצאה מפציעות ספורט.

ברוב הפעמים נהוג לשלוח את המטופלים לטיפולי פיזיותרפיה או לחילופין, לרשום להם תרופות נוגדות דלקת.

במקרים חריגים יותר, יש צורך בניתוח כירורגי, על מנת להקל על תחושת הכאב ולהחזיר למפרק הכתף את יכולת התנועה התקינה שלו. אך באמצעות זריקות PRP, ניתן לשפר את המצב וליהנות מתנועה חופשית ונטולת כאב.

קראו עוד על טיפול מחליף ניתוח.

אנו במרפאה של ד"ר עמית קדמי נשמח לספק לכם טיפולי הזרקה ביולוגית לכתף, לצד יחס אישי וייעוץ מקצועי לכל אורך הדרך.

ד"ר עמית קדמי הינו מנתח בכיר בבית חולים אסותא רמת החייל והוא משמש בתור רופא בכיר ביחידת כף היד במרכז הרפואי רבין השרון בפ"ת.

נשמח לספק לכם פרטים נוספים לגבי טיפול באמצעות הזרקות ביולוגיות לכתף וכמובן להציע אבחון מקיף ותוכנית טיפול אישית.

הזרקה ביולוגית לכתף – היבטים שונים ששווה להכיר

היום יותר ויותר נפוץ לראות את השימוש בזריקות PRP, המשמשות לטיפול במגוון רחב של כאבים אורטופדיים. מדובר על זריקות המבוססות על טכנולוגיה ביולוגית, הנחשבת לבטוחה ביותר לשימוש.

הזריקה כוללת למעשה את הפלסמה המועשרת בטסיות דם, הנלקחת מגופו של המטופל.

הטיפול מחקה את תהליך הריפוי הטבעי של הגוף והוא מסייע לשיקום מפרק הכתף באמצעים בטוחים, שאינם מלווים בתופעות לוואי לא רצויות.

מדובר על פתרון שיקומי יעיל לפציעות ספורט, המספק הקלה משמעותית ברמת הכאב. הטיפול מבוסס על שאיבת הדם של המטופל לתוך מבחנה והעברתה למכשיר הצנטריפוגה.

המכשיר מאפשר להפריד את הפלסמה, העשירה בטסיות ובחלבונים מהדם של המטופל.

הפלסמה עם כל הרכיבים התורמים לתהליך הריפוי של הגוף מוזרקת ישירות לתוך מפרק הכתף, על מנת להתחיל את התהליך השיקומי באזור.

הזרקה ביולוגית לכתף – טיפול יעיל וחדשני

הזרקה ביולוגית לכתף הינה שיטה מתקדמת, המחקה את תהליך הריפוי הטבעי המתרחש בגוף במקרה של פציעה. כאשר אחת מרקמות הגוף נפגעת, הגוף גורם לריכוז של טסיות הדם באזור הפגוע.

טסיות הדם מייצרות חלבונים שונים, כולל גורמי גדילה וריפוי, המסייעים לריפוי ולשיקום של הרקמה הפגועה.

הזרקות PRP מחקות את התהליך ומסייעות לתהליך הריפוי הטבעי של הגוף, מאחר והטיפול מאפשר לרכז את כל החלבונים הנדרשים לריפוי במקום הדרוש ובריכוז הגבוה ביותר.

כתוצאה מטיפול באמצעות זריקות ביולוגיות לכתפיים ניתן לקצר את תהליך השיקום והריפוי הטבעי של הכתף ולהבטיח תהליך יעיל ומוצלח יותר.

טיפול זריקות ביולוגיות לכתפיים אחד יכול להספיק לתקופה של חצי שנה עד שנה ובחלק מהמקרים אף לתקופה ארוכה יותר. ניתן לחזור על הטיפול לפי הצורך ואף לבצע סדרת טיפולים, בהתאם לחומרת הפציעה.

אנו במרפאה של ד"ר עמית קדמי נשמח לספק לכם טיפולי הזרקה ביולוגית לכתף. לפרטים נוספים, צרו קשר.

הזרקה ביולוגית לכתף