חוות דעת כף יד / חוות דעת אורטופדית

היום ניתן לשמוע יותר ויותר על אנשים שזקוקים לשירותיו של אורתופד מומחה כף יד, לצורך חוות דעת אורטופדית. לא מעט אנשים סובלים מפגיעות שונות בכף היד, כתוצאה מסביבת העבודה שבה הם מצויים, או לחילופין, בעקבות דרישות התפקיד שלהם. הדבר נכון הן עבור עובדי פס ייצור במפעל, הנאלצים לבצע שוב ושוב תנועות שחוזרות על עצמן באמצעות כפות הידיים, והן עבור מתכנתים, צבעים או כל מי שעובד עם כפות הידיים שלו על בסיס יומיומי ובמשך שעות ארוכות. חלק מהפציעות והמחלות המתפתחות עם הזמן, יכולות להיחשב בתור מחלות מקצוע. אך על מנת לקבל את אחוזי הנכות והקצבה המגיעה לכם, תצטרכו לקבל חוות דעת כף יד ממומחה בתחום.

אנו במרפאה של ד"ר עמית קדמי נשמח לספק לכם חוות דעת אורטופדית, על מנת לאפשר לכם לממש את מלוא הזכויות שלכם. ד"ר קדמי הינו מומחה מוביל בתחום כירורגיה של היד ומנהל המרפאה ביחידת כף היד במרכז הרפואי רבין.

חוות דעת כף יד – מה חשוב לדעת בנושא?

קודם כל, חשוב לדעת כי פציעה או מחלה הנגרמת כתוצאה משימוש יתר בכף היד, יכולה להיחשב כמחלת מקצוע. אנשים רבים אינם מודעים לזכויות המגיעות להם, אך חשוב להבין כי פגיעה בכף היד במסגרת העבודה, מאפשרת לכם ליהנות ממענקים ומקצבאות חודשיות מביטוח לאומי, כולל טיפולים רפואיים ושיקום מלא. אך על מנת להכיר במחלת המקצוע ולהשיג את הזכויות המגיעות לכם, תזדקקו לשירותיו של אורתופד מומחה כף יד, לצורך חוות דעת אורטופדית. מדובר על מסמך חיוני לצורך הגשת תביעה למוסד לביטוח לאומי, מאחר וללא חוות דעת מקצועית, לא תוכלו להגיע לוועדה הרפואית ולזכות בקצבת הנכות המגיעה לכם. יש לזכור כי כולנו משלמים מדי חודש לביטוח הלאומי, על מנת לקבל את הסיוע המתאים במקרה של פגיעה או מחלה, הגורמת לאובדן כושר עבודה.

חוות דעת אורטופדית – מה מעולם לא סיפרו לכם?

פגיעות מסוימות יכולות להיחשב בתור מחלת מקצוע, כמו למשל תסמונת התעלה הקרפאלית, מרפק טניס, אצבע הדק וכדומה. לרוב מדובר על מיקרוטראומה, הנחשבת לפגיעה שחוזרת על עצמה באופן קבוע, כתוצאה מביצוע חוזר של אותה הפעולה. הדבר מוביל להצטברות של נזק ברקמה, באיבר או במפרק, שלא הייתה מתרחשת לולא המטופל לא היה מבצע את הפעולה המדוברת. הדבר נכון לגבי הקלדה על מחשב, צביעת בתים, עבודה בפס ייצור וכדומה. לאחרונה ניתן לצפות בריבוי של מחלות מקצוע בתחום כף היד והמרפק, מאחר ושעות העבודה מתארכות, העובדים מוותרים על יציאה לחופשה ושימוש בציוד מתקדם, שמאפשר ביצוע יעיל ומהיר יותר של העבודה, אך עלול לגרום למיקרוטאומה.

מעוניינים בפרטים נוספים על חוות דעת אורטופדית כף יד? אנו במרפאה של ד"ר קדמי נשמח לספק לכם חוות דעת כף יד הן לצורך אבחון והן עבור הוועדה הרפואית בביטוח לאומי. לפרטים נוספים, צרו קשר.

רוצים להתייעץ איתי?