חוות דעת אורטופדית עם קביעת אחוזי נכות

חוות דעת אורטופדית חיונית עבור כל מי שעבר תאונת עבודה למשל, מאחר ועל מנת לקבל את דמי הקצבה מהביטוח הלאומי, יש צורך להגיע עם חוות דעת של רופא מומחה, שתסייע לוועדה הרפואית להחליט לגבי אחוזי הנכות המגיעים לכם. כמו כן, חוות דעת אורטופדית עם קביעת אחוזי נכות חיונית עבור כל מי שמעוניין להגיש תביעה לחברת הביטוח, מאחר וללא חוות דעת של רופא מומחה, לא תצליחו לקבל את הכסף המגיע לכם. לכן חשוב מראש לפנות לרופא מומחה, בעל וותק בתחום ההתמחות שלו, לצד מוניטין ללא עוררין.

מה חשוב לדעת לגבי חוות דעת אורטופדית עם קביעת אחוזי נכות?

קודם כל, כדאי לדעת כי חוות דעת אורטופדית ניתן להציג לא רק בביטוח לאומי ובחברות הביטוח השונות, אלא היא יכולה לשמש אתכם גם בבתי המשפט ובבתי הדין לעבודה. המטרה של חוות הדעת האורטופדית היא לקבוע את אחוזי הנכות המגיעים לכם, בעקבות הפציעה או המחלה שלכם. חוות הדעת עוסקת בהערכת היכולת הגופנית שלכם, לכן היא תמיד תכלול עיון יסודי במסמכים רפואיים ובדיקה רפואית מקיפה ומקצועית. במהלך הבדיקה תצטרכו לבצע פעולות ותרגילים שונים, על מנת שהרופא יוכל להעריך את יכולת התפקוד שלכם. ברוב הפעמים חוות דעת אורטופדיות משמשות לצורך בדיקת הזכאות לקבלת דמי הבטחת הכנסה מהביטוח הלאומי, לכן הן חייבות להעריך את יכולת הכשירות שלכם לבצע את העבודה השוטפת, הנדרשת במסגרת התפקיד שלכם. כמו כן, במקרים של הגשת תביעה לחברות הביטוח, יש צורך לצרף לטפסים ולמסמכים הרפואיים חוות דעת אורטופדית. מדובר בעיקר במקרים בהם ישנם שברים או כאבים בעצמות או בשרירים. במידה וחוות הדעת של הרופא מטעם חברת הביטוח אינה מתאימה למצב הגופני שלכם, תוכלו לבקש לצרף חוות דעת מטעמם. חשוב לבחור ברופא מומחה, בעל שם בתחום ההתמחות שלו, על מנת שחוות הדעת שלו תזכה למשקל רב יותר במהלך הדיון בתביעה.

חוות דעת אורטופדית עם קביעת אחוזי נכות – היבטים שונים שכדאי להכיר

אנשים רבים סובלים מפציעות ומחלות שונות של כף היד, כתוצאה מעבודה מאומצת לאורך זמן. הדבר נכון עבור כל מי שעובד שעות ארוכות עם כפות הידיים שלו, כגון מתכנתים, קלדנים, עובדי פס ייצור במפעלים, צבעים וכדומה. מדובר על בעלי מקצוע, הנמצאים בסיכון לפתח מחלת מקצוע, כתוצאה מסביבת העבודה שלהם או העבודה השוטפת, שהם נאלצים לבצע במסגרת התפקיד. מחלות מקצוע מוכרות ונפוצות כוללות את תסמונת התעלה הקרפאלית, אצבע הדק, מרפק טניס וכדומה. במקרים מסוג זה, חשוב להצטייד בחוות דעת אורטופדית, על מנת לקבל את מלוא הזכויות המגיעות לכם.

אנו במרפאה של ד"ר עמית קדמי נשמח לספק לכם חוות דעת אורטופדית עם קביעת אחוזי נכות. ד"ר קדמי הינו מומחה בתחום הכירורגיה של היד ובעל וותק וניסיון של שנים ארוכות בתחום. למידע נוסף, צרו קשר

חוות דעת אורטופדית עם קביעת אחוזי נכות

רוצים להתייעץ איתי?