הזרקות ביולוגיות

אנו חיים היום בעידן שבו תוחלת החיים נמצאת במגמת עליה. אך יש לזכור כי עם העלייה בתוחלת החיים, ישנו סיכון מוגבר לסבול משחיקת סחוס ניוונית ומבעיות אורטופדיות שונות.

אחד הטיפולים החדשים והיעילים ביותר לבעיות מפרקים, הינו זריקות ביולוגיות. מדובר על טיפול ביולוגי המבוסס על דמו של המטופל, לכן אין שום חשש מתופעות לוואי או מתגובות אלרגיות.

הטיפול מתאים למגוון רחב של מצבים שונים, המערבים כאב, תהליך דלקתי או שחיקת סחוס. ניתן לעבור טיפולי הזרקות ביולוגיות בכל גיל ואין הגבלה לכמות הטיפולים, לכן ניתן לחזור על הטיפול במידת הצורך.

אנו במרפאה של ד"ר עמית קדמי נשמח לספק לכם טיפולי זריקות ביולוגיות. ד"ר קדמי הינו אורתופד מומחה כף יד ומנתח כף יד בכיר, בעל שנים של וותק וניסיון בתחום.

מדובר על מנתח בכיר בית החולים אסותא ברמת החייל ובבית חולים רפאל, המחזיק בניסיון עשיר בניתוחים מורכבים, ניתוחים זעיר פולשניים ובעבודה בשיטות המתקדמות והחדשות ביותר בתחום.

הזרקות ביולוגיות – למי זה יכול להתאים ובאילו נסיבות?

הזרקות ביולוגיות מהוות היום חלק מטיפול חדשני, המסוגל למנוע את הצורך בניתוח כירורגי. הטיפול יכול להתאים לכל אדם הסובל מכאבים מפרקים, בין אם מדובר על אנשים מבוגרים הסובלים משחיקת סחוס ניוונית, ובין אם מדובר על אנשים צעירים, שנפגעו במהלך פעילות ספורטיבית, תאונת דרכים וכדומה.

הטיפול נחשב ליעיל ובטוח מבחינה מחקרית והוא יכול להחליף, או להשתלב, במסגרת הטיפול השמרני. ברוב המקרים, אנשים הסובלים מדלקת בגיד, קרע במיניסקוס או שחיקת סחוס, מופנים תחילה לטיפולי פיזיותרפיה, טיפול באמצעות תרופות נוגדות דלקת או זריקות סטרואידים.

אך באמצעות הזרקות ביולוגיות ניתן להשיג את התוצאה היעילה ביותר, ללא שום צורך לחשוף את המטופל לחומרים סינטטיים המוזרקים לגופו.

הטיפול בהזרקות ביולוגיות תומך, מייעל ומזרז את תהליך הריפוי הטבעי של הגוף, לכן הוא יכול להתאים לכל אדם, הסובל מתחושת כאב או מתהליך דלקתי.

מה חשוב לדעת לגבי זריקות ביולוגיות?

הזרקות ביולוגיות מבוססות על לקיחת דם מהמטופל, לצורך הפקת סרום העשיר בטסיות ובחומרים נוגדי דלקת, המצויים באופן טבעי בדם שלנו.

באמצעות שימוש בצנטריפוגה ניתן להפיק את הסרום ולרכז בתוכו את כל החומרים הנדרשים לתהליך ההחלמה הטבעי של הגוף, כגון גורמי גדילה וחומרים אנטי דלקתיים. באמצעות הזרקת הסרום לאזור הפגוע, ניתן לאפשר לגוף ליהנות מתוספת של כל החומרים הדרושים לו לצורך ייעול וזירוז תהליך ההחלמה.

ניתן להזריק את הסרום ישירות לתוך המפרק הפגוע, או לחילופין, לתוך רקמות רכות, למשל במקרים של דלקת בגיד הפיקה. הטיפול יהיה יעיל יותר עבור אנשים המבצעים אותו בסמוך למועד הפציעה, או לחילופין, לאחר ניתוח, לצורך שיפור תהליך ההחלמה.

אנו במרפאה של ד"ר עמית קדמי נשמח לספק לכם טיפולי הזרקות ביולוגיות, במטרה להפחית את רמות הכאב ולשפר את איכות החיים. למידע נוסף, צרו קשר.

הזרקות ביולוגיות - זריקות ביולוגיות