הזרקה של אורטוקין למרפק

הזרקה של אורטוקין למרפק הינו טיפול יעיל ובטוח, ללא שום תופעות לוואי. מדובר על טכנולוגיה מתקדמת ומשוכללת, המבוססת על תהליך הריפוי הטבעי של הגוף, אשר הוכח כיעיל לשימוש לפני 25 שנה.

הזרקת אורטוקין למרפק יעיל במיוחד עבור כל מי שסובל מאוסטאוארטריטיס, הגורמת לשחיקת סחוס ניוונית במפרקים השונים של הגוף.

לכן מי שסובל מכאבי מרפק כתוצאה מכך, או לחילופין, כתוצאה מפציעת ספורט, יוכל ליהנות מכל היתרונות של הטיפול, המסייע לגוף להשתקם ולעצור את המשך שחיקת הסחוס במקום.

אנו במרפאה של ד"ר עמית קדמי נשמח לספק לכם טיפולי הזרקה של אורטוקין למרפק, על מנת לשפר את איכות החיים ולהקל על תחושת הכאב.

ד"ר קדמי הינו רופא בכיר ביחידת כף היד במרכז הרפואי רבין השרון בפ"ת והוא משמש בתור מנתח בכיר בבית החולים אסותא ברמת החייל.

נשמח לייעץ לכם בתחום הזרקות של אורטוקין למרפק, על מנת לספק לכם את הטיפול היעיל והאפקטיבי ביותר עבורכם.

הזרקה של אורטוקין למרפק – מה זה בעצם אומר?

קודם כל, חשוב להבין כי אורטוקין הינה טכנולוגיה ביולוגית מתקדמת, המאפשר לסייע לגוף שלכם להילחם בתהליך הדלקתי.

באמצעות הטכנולוגיה ניתן להגן על הסחוס במפרק המרפק מפני שחיקה נוספת ולאפשר תפקוד יעיל יותר. כמו כן, הטיפול מאפשר לשפר את התנועתיות של המרפק ולהפחית באופן מהותי את רמת הכאב.

במקרים של שחיקת סחוס כתוצאה מאוסטאוארטריטיס, או לחילופין, כתוצאה מפציעת ספורט, ישנו שינוי בהרכב ובכמות החומרים המולקולאריים בסחוס, הגורמים לתהליך הדלקתי באזור.

נוצר חוסר איזון בין הגורמים המעודדים את בניית הסחוס וחידושו, לבין הגורמים שהורסים את רקמת הסחוס הקיימת.

מעבר לכך, עם הזמן מתחילים שינויים ועיוותים שונים במבנה של העצמות באזור המרפק, כתוצאה מחלוקת עומס שונה. הדבר מוסיף לתחושת הכאב ופוגע עוד יותר באיכות החיים של המטופל.

הזרקה של אורטוקין למרפק – מהם היתרונות של הטיפול?

הזרקה של אורטוקין למרפק מאפשרת לאזן מחדש בין גורמי הפירוק לבין גורמי הבניה של הסחוס באזור הטיפול. כתוצאה מכך, היא מונעת את המשך הפירוק של רקמת הסחוס, משפרת את יכולות התנועה שלו ומפחיתה משמעותית את תחושת הכאב.

טיפול זה מבוסס על תהליך הריפוי הטבעי של הגוף, מאחר והוא כולל לקיחת דם מהווריד של המטופל והכנסתו למבחנה ייעודית, המוגנת בפטנט.

באמצעות שימוש בציוד ייחודי, ניתן להפיק את הסרום ישירות במרפאה של הרופא, ללא שום צורך בשליחת המבחנה למעבדה חיצונית.

הסרום מכיל חלבונים אנטי דלקתיים ופקטורי גדילה בכמות גבוהה באופן משמעותי, מהכמות הטבעית שהגוף שלנו מסוגל לייצר. הסרום מוזרק למרפק בסדרה של מספר זריקות, על מנת לסייע בשיקום המפרק ולהפחית את רמת הכאב, ללא שום חשש לתופעות לוואי לא רצויות.

במרפאה של ד"ר עמית קדמי תוכלו ליהנות מטיפולי הזרקה של אורטוקין למרפק, לצד יחס אישי וליווי צמוד. למידע נוסף, צרו קשר.

הזרקה של אורטוקין למרפק