הזרקה של אורטוקין לכתף

הזרקה של אורטוקין לכתף הינה טכנולוגיה ביולוגית מתקדמת, המאפשרת לטפל במפרקים עם אוסטאוארטריטיס, או לחילופין, פציעות ספורט. טיפול זה אינו כולל תופעות לוואי והוא הוכח כיעיל כבר בשנת 1997.

זריקות האורטוקין מסייעות לגוף להילחם בתהליך הדלקתי והן מגנות על הסחוס מפני שחיקה נוספת.

כמו כן, הטיפול מאפשר לשפר את התנועתיות של מפרק הכתף, להגביר את התפקוד שלו ולהפחית באופן מהותי את רמת הכאב.

אנו בקליניקה של ד"ר עמית קדמי, מומחה כף יד, נשמח לספק לכם טיפולי הזרקה של אורטוקין לכתף. ד"ר קדמי הינו מנתח בכיר בבית חולים אסותא ברמת החייל ובבית חולים רפאל. מדובר על רופא הכיר ביחידת כף היד במרכז הרפואי רבין השרון פתח תקווה, המתמחה בטיפולים היעילים והמתקדמים ביותר בשוק.

הזרקה של אורטוקין לכתף – רקע רפואי

אנשים רבים סובלים מפציעות ספורט ומדלקת מפרקים ניוונית, דבר שעלול לגרום לכאבים ולהגבלת תנועה במפרק הכתף.

אנשים שסובלים מדלקת מפרקים ניוונית (אוסטאוארטריטיס), עלולים לסבול מתחושת כאב קשה במפרקי הגוף השונים, כתוצאה משחיקת סחוס.

הגורמים למחלה הינם עומס יתר, פעילות ספורטיבית מאומצת וגנטיקה. באמצעות זריקות אורטוקין ניתן לאזן את היחס בין גורמי הפירוק של הסחוס בתוך המפרק לבין גורמי הבניה. בצורה כזאת, ניתן להאריך את חייו של מפרק הכתף ולשפר את תפקודו.

השיטה מבוססת למעשה על תהליך הריפוי הטבעי של הגוף, מאחר והטיפול כולל לקיחת דם מהמטופל והפקת סרום המכיל חלבונים אנטי דלקתיים בכמות של פי 140 יותר, מתהליך הייצור הטבעי של הגוף, לצד פי 200 יותר פקטורי גדילה.

מדובר על מרכיבים חיוניים המסייעים לשיקום המפרק בצורה היעילה והמהירה ביותר.

מה כדאי לדעת לגבי הזרקה של אורטוקין לכתף?

הזרקת אורטוקין לכתף מאפשרת לייעל את הפעילות הטבעית של הגוף, מאחר והגוף שלנו אינו מסוגל לייצר כמות כל כך גדולה של מרכיבים חיוניים לשיקום הכתף והוא אינו מסוגל למקד אותם באזור אחד. לכן מדובר על טיפול יעיל ומוצלח, המאפשר לסייע לגוף בתהליכי השיקום הטבעיים שלו. הטיפול כולל הזרקה של הסרום המופק מדמו של המטופל באמצעות סדרה של 4 – 6 זריקות. ה

טיפול נחשב ליעיל ובטוח, הוא אינו כולל תופעות לוואי או הגבלת גיל, מאחר ומדובר על טיפול המבוסס על תהליך הריפוי הטבעי של הגוף.

הטיפול כולל לקיחת דם מהמטופל לתוך מבחנות ייעודיות, הפרדת הסרום מהדם באמצעות סרכוז והזרקת הסרום המופק לתוך מפרק הכתף פעם – פעמיים בשבוע. הטיפול פועל באזור הפגוע, הוא מאפשר לעצור את התהליך הדלקתי ולהגן על הסחוס מפני שחיקה נוספת.

זוהי דרך יעילה להפחית באופן משמעותי את רמת הכאב ולשפר את התנועתיות, ללא שום חשש מתופעות לוואי.

במרפאה של ד"ר עמית קדמי ניתן לקבל הזרקה של אורטוקין לכתף, על מנת לשפר את איכות החיים. לתיאום תור ולמידע נוסף, צרו קשר.

הזרקה של אורטוקין לכתף