הזרקה של אורטוקין לברך

היום ניתן לשמוע יותר ויותר על טיפול הכולל הזרקה של אורטוקין לברך, מאחר ומדובר על אחד הטיפולים המומלצים והיעילים ביותר.

אנשים הסובלים מדלקת מפרקים ניוונית, פריצות דיסק, דלקות בגיד או כאבי פרקים, יכולים להקל על הכאב שלהם באמצעות הזרקה של אורטוקין. לא מעט אנשים סובלים מפציעות ספורט שונות, הגורמות לכאבי ברכיים.

במקרים אלו, מומלץ לנסות את הטיפול החדשני של זריקות אורטוקין, על מנת להשתחרר מהכאב וליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר.

אנו במרפאה של ד"ר עמית קדמי, נשמח לספק לכם שירותי הזרקה של אורטוקין לברך.

ד"ר קדמי הינו מיקרוכירורג ואורטופד בכיר, המנהל את המרפאה ביחידת כף היד במרכז הרפואי רבין ומנתח בכיר בבית החולים אסותא בת"א.

הזרקה של אורטוקין לברך – מה זה בעצם אומר?

אורטוקין נחשב לטכנולוגיה ביולוגית מתקדמת, המאפשרת טיפול יעיל במפרקים עם אוסטאוארטריטיס ובפציעות ספורט, ללא שום חשש לתופעות לוואי. מדובר על שיטה מוכחת ויעילה, הנמצאת בשימוש כבר 25 שנים.

באמצעות הטיפול הגוף מסוגל להילחם בתהליך הדלקתי בצורה יעילה יותר ולהגן על הברכיים שלכם, מפני שחיקת סחוס נוספת.

כמו כן, לאחר הטיפול ניתן לחזות בשיפור בתנועתיות וברמת התפקוד של הברך וכמובן ליהנות מהפחתה משמעותית בעוצמת הכאב.

באמצעות הזרקה של אורטוקין ניתן לשפר באופן משמעותי את האיזון בין החומרים הגורמים לפירוק הסחוס, לבין החומרים המעודדים את בנייתו.

בצורה כזאת, ניתן להאריך את תוחלת החיים של הברך הפגועה ולשפר את יכולת התפקוד שלה. מאחר והטיפול של הזרקת אורטוקין לברך מבוסס על עקרון הריפוי הטבעי של הגוף, אין שום חשש לתופעות לוואי.

הזרקה של אורטוקין לברך – פרטים טכניים

במהלך הטיפול נלקח דם מהמטופל ומועבר לתוך מבחנות ייעודיות, המוגנות בפטנט. המבחנות מסייעות להפיק מהדם את הסרום, המכיל את החלבונים האנטי דלקתיים בכמות גבוהה משמעותית, מכמות הייצור הטבעית של הגוף.

הסרום מורכב מחומרים אנטי דלקתיים ומגורמי גדילה, המאפשרים לזרז את תהליך ההחלמה, למנוע את הרס הסחוס ולהקל על התהליך הדלקתי בברך.

כתוצאה מכך, הגוף מקבל עידוד מהותי לתהליך הריפוי הטבעי שלו, באמצעות הובלה יזומה של כל הגורמים החיוניים לתהליך ההחלמה ישירות לברך הפגועה.

הסרום מוזרק ישירות לתוך הברך, בסדרה של מספר זריקות, המתבצעות על פני מספר שבועות. הטיפול הוכח כיעיל ובטיחותי והוא אינו מוגבל לגיל מסוים.

ניתן לבצע את כל התהליך במרפאה של הרופא, ללא שום צורך לשלוח את הדם למעבדה חיצונית ולבזבז זמן יקר. הטיפול מתאים במיוחד לכל מי שסובל מאוסטואורטריטיס של הברך, פציעת ספורט ושחיקת סחוס.

אנו במרפאה של ד"ר עמית קדמי נשמח לייעץ ולספק לכם מידע נוסף לגבי טיפולי הזרקה של אורטוקין לברך. נשמח לשפר את איכות החיים שלכם, לשפר את התפקוד של הברך וכמובן להקל באופן משמעותי על תחושת הכאב. למידע נוסף, צרו קשר.

הזרקה של אורטוקין לברך