הזרקה של אורטוקין לבסיס האגודל

היום ניתן לשמוע יותר ויותר על טיפולי הזרקה של אורטוקין לבסיס האגודל, מאחר ומדובר על טיפול ביולוגי יעיל ובטוח, המסוגל להפחית באופן מהותי את עוצמת הכאב ולשפר את התנועתיות של המפרק.

אנשים רבים סובלים מכאבים בשורש כף היד ובבסיס האגודל, כתוצאה משחיקה ניוונית של הסחוס. טיפול ביולוגי יכול להוות את החלופה המושלמת לטיפול הסטנדרטי ואף להליך הכירורגי, בחלק מהמקרים.

אנו במרפאה של ד"ר עמית קדמי, נשמח לספק לכם טיפולי הזרקה של אורטוקין לבסיס האגודל. ד"ר קדמי הינו אורטופד מומחה כף יד, מיקרוכירורג ומנתח כף יד בכיר.

אתם מוזמנים אלינו לפגישת ייעוץ, לצורך אבחון מדויק של המצב ובדיקת ההתאמה שלכם לטיפול.

הזרקה של אורטוקין לבסיס האגודל – מה כדאי לדעת בנושא?

קודם כל, כדאי לדעת כי הזרקה של אורטוקין נחשבת לטיפול ביולוגי ייחודי, המאפשר לסייע לגוף להילחם בתהליכים הדלקתיים ולעצור את שחיקת הסחוס.

הטיפול מזרז את תהליך ההחלמה הטבעי של הגוף, ללא שום חשש מתופעות לוואי. באמצעות הטיפול ניתן להפחית באופן מהותי את רמת הכאב ולשפר את תפקוד האגודל ואת רמת התנועתיות שלו.

במהלך הטיפול נלקח דם מהווריד של המטופל, לצורך הפקת סרום. הסרום מכיל את כל הפקטורים הנדרשים לצורך עידוד ההחלמה והריפוי של הגוף, בריכוז גבוה משמעותית מהיכולות הטבעיות של הגוף.

הסרום מוזרק ישירות לבסיס האגודל, ובכך ניתן להרוויח טיפול יעיל וממוקד, באמצעות רכיבים שהגוף מייצר באופן עצמאי.

הטיפול מפחית את עוצמת הדלקת והכאב בבסיס האגודל ומאט את תהליכי שחיקת הסחוס. אין צורך באשפוז או הרדמה ומומלץ לשלב את הטיפול עם טיפולי פיזיותרפיה ייעודיים, לצורך חיזוק המפרק.

אין הגבלה לכמות הטיפולים או לגיל המטופל, לכן ניתן לחזור על הטיפול במידת הצורך.

הזרקה של אורטוקין לבסיס האגודל – הפתרון המושלם לסובלים מכאבים

אנשים רבים סובלים מתחושת כאב בבסיס האגודל, מאחר ומדובר על מקום פגיע, האחראי ל- 40% מהפעולות היומיומית שאנו רגילים לבצע.

בשל השימוש הרב במפרק, הוא נוטה לעבור עם השנים תהליך של שחיקת סחוס, בדומה לתהליכי שחיקת סחוס בברכיים ובירכיים. התהליך נפוץ יותר בנשים ותדירותו עולה עם הגיל.

ברוב הפעמים תחושת הכאב מתחילה בביצוע של פעולות הדורשות מאמץ, כגון חיתוך של ירקות קשים, פתיחת צנצנות וכדומה. אך עם הזמן הכאב נוטה להתעצם ועלול להופיע עיוות של המפרק.

בסיס האגודל נוטה להתנפח, לחרוק בהנעה ולהפוך לרגיש וכאוב במיוחד.

הטיפול המסורתי כולל שימוש בסדים ייעודיים, נטילת תרופות נוגדות דלקת, הקפדה על אמבטיות פראפין, זריקות קורטיזול וריפוי בעיסוק. אך באמצעות הזרקה של אורטוקין ניתן לשפר משמעותית את איכות החיים של המטופל ולהפחית מהותית את תחושת הכאב.

אנו במרפאה של ד"ר עמית קדמי נשמח לספק לכם טיפולי הזרקה של אורטוקין לבסיס האגודל. לתיאום תור לייעוץ ולקבלת מידע נוסף, צרו קשר.

הזרקה של אורטוקין לבסיס האגודל