אורטוקין

אורטוקין הינו טיפול ביולוגי מוכח ובטיחותי, המתבצע באירופה מאז שנת 1997. הטיפול מבוסס על טכנולוגיה מתקדמת המוגנת בפטנט, המאפשרת לטפל בתהליך הדלקתי ולזרז את ההחלמה הטבעית של הגוף, ללא שום חשש מתופעות לוואי.

הטכנולוגיה פותחה בגרמניה ומשמשת היום בכל רחבי העולם, לטיפול בפציעות ספורט, דלקות שרירים וגידים, פריצות דיסק, כאבי ברכיים, דלקת מפרקים ניוונית וכדומה.

אנו במרפאה של ד"ר עמית קדמי נשמח לספק לכם טיפולי אורטוקין.

ד"ר קדמי הינו מומחה כף יד בכיר, המנהל את המרפאה ביחידת כף היד במרכז הרפואי רבין. מדובר על רופא בעל שנים של וותק וניסיון, המשתמש בשיטות מתקדמות, לצורך שיפור איכות החיים של מטופליו.

מה חשוב לדעת לגבי טכנולוגיית אורטוקין?

טיפול המתבצע באמצעות אורטוקין, כולל הפקת סרום אוטולוגי מהדם של המטופל. במהלך הטיפול נלקח מעט דם מהוריד של המטופל, לצורך הכנת הסרום.

נעשה שימוש במבחנות ייעודיות, המאפשרות להפריד מהדם את הגורמים האנטי דלקתיים ואת גורמי הגדילה, החיוניים לתהליך ההחלמה הטבעי של הגוף.

באמצעות הפקת הסרום ניתן לרכז כמויות עצומות של גורמי גדילה וחלבונים נוגדי דלקות, דבר שלא ניתן לביצוע בגוף האנושי.

לאחר הפקת הסרום, הוא מוזרק לאזור הפגוע בסדרה של מספר זריקות. ברוב הפעמים מדובר על זריקה או שתיים בשבוע, בהתאם למצב המטופל ודרגת הכאב שלו.

הטיפול מאפשר להוביל לאזור הפגוע כמויות עצומות של גורמים, המאפשרים לזרז ולייעל את תהליך הריפוי הטבעי של הגוף.

כל היתרונות של טכנולוגיית אורטוקין

הטיפול מבוסס על הדם של המטופל, לכן הוא אינו גורם לתופעות לוואי מזיקות. הטיפול מאפשר לזרז ולסייע לתהליך ההחלמה הטבעי של הגוף, באמצעות הגברת כמות החלבונים ופקטורי הגדילה במקום הפגוע, דבר שהגוף האנושי לא מסוגל לבצע ביעילות ובעצימות גבוהה כל כך.

מעבר לכך, יש לזכור כי מדובר על טיפול הפועל באופן ממוקד באזור הפגוע ואינו משפיע על שאר חלקי הגוף.

באמצעות הטיפול ניתן לשפר את התנועתיות של המפרק הפגוע, להוביל לשיפור משמעותי בתפקוד שלו וכמובן להפחית באופן מהותי את עוצמת הכאב.

הטיפול מאפשר לעצור את התהליך הדלקתי ולמנוע שחיקה נוספת של הסחוס במפרק. ניתן לעבור את הטיפול בכל גיל, מאחר והוא מבוסס על רכיב טבעי מגופו של המטופל, לכן אין שום חשש לתופעות לוואי בלתי צפויות.

הטיפול מאפשר לאזן בין גורמי הפירוק לבין גורמי הבניה של הסחוס, לכן הוא יעיל במיוחד במצבים של שחיקת סחוס.

הטיפול נחקר לעומק והוכח כבטוח ויעיל לשימוש, במיוחד עבור אנשים הסובלים מפציעות ספורט, שחיקת סחוס, פריצות דיסק וכדומה.

אנו במרפאה של ד"ר עמית קדמי נשמח לספק לכם את כל המידע הנחוץ לגבי טיפול אורטוקין ולספק לכם ייעוץ אישי, לגבי מידת ההתאמה שלכם לטיפול. נשמח לשפר את איכות החיים שלכם ולהפחית את תחושת הכאב. לפרטים נוספים, צרו קשר.

אורטוקין